کد خبر: ۱۴۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 10
التهاب غلاف نکروزان عفونتی نادر و تهدید کننده است که با ورود به بدن انسان به مرور بافت های نرم را خورده و از بین می برد.
شفاآنلاین>حوادث پزشکی>بیماری نادر بلایی عجیب برسر دختر نوجوانی آورد.

به گزارش شفاآنلاین،التهاب غلاف نکروزان عفونتی نادر و تهدید کننده است که با ورود به بدن انسان به مرور بافت های نرم را خورده و از بین می برد. سرعت تکثیر باکتری بسیار بالاست به طوری که در عرض چند ساعت علائم دردناکی مانند زخم، تاول، درد شدید، تب و لرز و استفراغ به خوبی نمایان خواهد شد.
 
به تازگی تصاویری از یک دختر جوان 18 ساله بنام ساس راک در فضای مجازی<cyber space> منتشر شده که از کاربران تقاضای کمک مالی کرده است. ساس مدتی پیش بخاطر کبودی و درد شدید صورت خود به پزشک مراجعه کرده و متوجه این بیماری در بدن خود می شود. گویا کشیدن یکی از دندان هایش و راه یابی میکروب به بدن باعث بروز این مشکل شده بود. اکنون سمت راست جمجمه دختر دچار التهاب و عفونت شده و فاصله کمی تا مرگ دارد.


به گفته پزشکان اگر عفونت <infection>از بدن دختر جوان خارج نشود باکتری های گوشت خواری که در گلوی دختر جا خوش کرده اند راه خود را به جریان خونش باز کرده و تمامی بافت های زنده بدن او را نابود خواهند کرد.

حالا یک تیم جراحی آلمانی به همراه یک جراح مالزی با50 سال تجربه کاری قرار است باکتری ها را کشته و صورت از دست رفته دختر را بازسازی کنند.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: