کد خبر: ۱۴۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 07
سامانه ساماندهی سهام عدالت دقایقی قبل با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>سامانه ساماندهی سهام عدالت دقایقی قبل با حضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد؛ بر این اساس، افرادی که رقم سمت راست کدملی آنها ۷ است امروز می توانند صورت حساب خود را دریافت نمایند.

به گزارش شفا آنلاین، سامانه ساماندهی سهام عدالت(Justice shares) دقایقی قبل با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد.


بر این اساس ۴۷ میلیون ایرانی از امروز به تدریج می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی www.samanese.ir صورت حساب سهام عدالت خود را دریافت نمایند.

بر اساس اعلام دولت، افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنها ۷ (مطابق با ۱۷ اسفند) است امروز می توانند وارد سامانه شده و صورت حساب خود را دریافت کنند.

سود سهام عدالت به ثبت نام شدگان قبلی که شامل ۴۷ میلیون نفر و حدود دو میلیون متوفی است در مهر ماه سال آینده پرداخت خواهد شد.

همچنین افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنها ۸، ۹، صفر، یک، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ است می توانند طی روزهای آینده با مراجعه به سامانه صورت حساب خود را دریافت نمایند.

ثبت نام جدید از متقاضیان، جاماندگان از ثبت نام قبلی در دولت نهم و متولدین جدید در آینده با اعلام دولت برای دریافت سهام عدالت انجام خواهد شد.

برچسب ها: سهام ، بانک ، ثبت نام
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: