کد خبر: ۱۴۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 25
تبلیغات فرآورده‌هایی که ادعای درمانی دارند ممنوع است و رسانه‌های رسمی هرگز چنین تبلیغاتی را انجام نمی‌دهند بلکه چنین اتفاقاتی در رسانه‌های غیر رسمی صورت می‌گیرد.
شفا آنلاین>سلامت>رییس سازمان غذا و دارو گفت: قاچاق در حوزه سلامت حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد است که این تعداد در حوزه دارو به زیر ۵ درصد می‌رسد.

به گزارش شفا آنلاین،رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو اظهار داشت:تبلیغات فرآورده‌هایی که ادعای درمانی دارند ممنوع است و رسانه‌های رسمی هرگز چنین تبلیغاتی را انجام نمی‌دهند بلکه چنین اتفاقاتی در رسانه‌های غیر رسمی صورت می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه ماهواره و رسانه‌های ضد انقلاب از جمله رسانه‌های غیر رسمی است، گفت: در بیشتر زمان‌ها کالاهای قاچاق و تقلبی که مورد تایید نیستند از این طریق تبلیغ می‌شوند.
 
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه این رسانه‌ها با توجه به نیازهای مردم تبلیغات را انجام می‌دهند، تصریح کرد: ادعای آنان بر این است که دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی ایران هستند اما این یک ادعای دروغ است.
 
دیناروند با بیان اینکه فرآورده‌هایی در خصوص رژیم غذایی و لاغری برای مصرف مردم در داروخانه‌ها وجود دارد، افزود: این فرآورده‌ها نیاز به تبلیغات ندارند و فقط باید با تجویز پزشک و یا متخصص تغذیه استفاده شود. 
 
وی یاد آور شد: قاچاق در حوزه سلامت حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد است که این تعداد در حوزه دارو به زیر ۵ درصد می‌رسد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: