کد خبر: ۱۴۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 19
اخیرا بنا به یکسری ادعاهای بی پایه تب مخالفت با واکسیناسیون در حال شدت گرفتن در جامعه است و مراجعین هر روز از ما بعنوان متخصصین طب سنتی در مورد انجام یا رد واکسیناسیون سوالاتی می‌پرسند.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن علمی آذربایجان غربی گفت: در هیچ یک از منابع اصیل طب سنتی ایران نمی‌توان مخالفتی با واکسیناسیون پیدا کرد و مشکلات عدیده‌ای که با ممانعت از واکسیناسیون دامن سلامتی جامعه را خواهد گرفت بدون شک جبران ناپذیر خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین،آیسان نوزاد متخصص طب سنتی ایران و رئیس انجمن علمی آذربایجان غربی گفت: اخیرا بنا به یکسری ادعاهای بی پایه تب مخالفت با واکسیناسیون در حال شدت گرفتن در جامعه است و مراجعین هر روز از ما بعنوان متخصصین طب سنتی در مورد انجام یا رد واکسیناسیون سوالاتی می‌پرسند.

وی افزود: هدف طب سنتی ایران، حفظ سلامتی و درمان بیماری‌ها از طریق اصول طب سنتی است اما اینکار کاملا همراه و به موازات طب مدرن صورت می‌پذیرد و بدون شک در این راه از هیچ یک از پیشرفت‌هایی که در طب رخداده غافل نخواهد بود.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران اضافه کرد: وقتی مسیری ساده و سهل همچون واکسیناسیون در دسترس است که ریشه‌های محکمی هم اتفاقا در طب سنتی ایران دارد؛ دشمنی با این کار و مخالفت با آن جز ظلم به مردم نام دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: در هیچ یک از منابع اصیل طب سنتی ایران نمی‌توان مخالفتی با واکسیناسیون پیدا کرد و مشکلات عدیده‌ای که با ممانعت از واکسیناسیون دامن سلامتی جامعه را خواهد گرفت بدون شک جبران ناپذیر خواهد بود و این مخالفت تحت لوای هیچ عنوانی از قبیل طب سنتی و اسلامی و ایرانی پذیرفته نیست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: