کد خبر: ۱۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 13
انقلاب ما عاملی برای حرکت و انگیزه همه افراد در راستای توسعه کشور و عدالت اجتماعی بود؛ زیرا توسعه خدمات بهداشتی را از مناطق محروم آغاز کرد.

شفا آنلاین>سلامت>مشاور وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های توسعه اجتماعی گفت: سلامت جامعه مهم‌ترین عامل ارتقای جامعه در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش شفا آنلاین، حسین ملک‌افضلی‌اردکانی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت یزد با بیان این که افرادی که به‌خاطر رضای خدا و خدمت به مردم کار می‌کنند، هرگز خسته نمی‌شوند، اظهار کرد: هرگاه احساس ارائۀ خدمت کرده‌ام، آرامش‌خاطر داشته‌ام.

وی یزد را دارالمؤمنین و استانی با ححرمت خاص دانست که نامی درخشان دارد و سرمایه‌های اجتماعی آن مایه مباهت است.

عضو کمیته مشورتی تحقیقات سلامت سازمان‌های بهداشت ژنو، تحول کشور در حوزه بهداشت را به دلیل دو موضوع نَفَس انقلاب و دوستان همراه، همدل و همکار دانست و افزود: انقلاب ما عاملی برای حرکت و انگیزه همه افراد در راستای توسعه کشور و عدالت اجتماعی بود؛ زیرا توسعه خدمات بهداشتی را از مناطق محروم آغاز کرد.

مشاور وزیر بهداشت با بیان این که امروز خانه‌های بهداشت کشور یک برند بین‌المللی هستند، گفت: امروز می‌طلبد در مراکز بهداشت رویکردی جدید پیش گیریم که عملکردی متفاوت داشته باشیم. امروز مهم‌ترین عاملی که موجب ارتقای جامعه می‌شود، سلامت جامعه است.

مشاور وزیر بهداشت در پایان سخنان خود اظهار امیدوری کرد: مرکز خدمات جامع سلامت منطقۀ اسکان یزد مدل کاملی از ارائۀ خدمت باشد و جامعه‌ای را در این منطقه تشکیل دهد که مردمش طبق ایده‌های جدید بهداشت جهانی تنها از نظر خدمات پیشگیری، غربالگری و درمانی رشد نکنند، بلکه آموزش اجتماعی ببینند که منجر به درآمدکافی و سواد سلامت و توسعه همه‌جانبه آنها شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: