کد خبر: ۱۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 03
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی اجر معنوی خدمتگزاران عرصه سلامت به ویژه پرستاران را وصف ناشدنی دانست

شفا آنلاین:نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی اجر معنوی خدمتگزاران عرصه سلامت به ویژه پرستاران را وصف ناشدنی دانست و بر اهمیت رسیدگی به دغدغه و امور معیشی و رفاهی این قشر تاکید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، محمد کاظمی جمعه 15 بهمن ماه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در دیدار با اعضای نظام پرستاری شهرستان ملایر، با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، آن بانوی بزرگ را پرچم دار و پرستار قیام حسینی قلمداد و الگو گرفتن از ایشان را مهمترین وظیفه برای پرستاران فداکار توصیف کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر بهداشت و درمان به ملایر به بیان برنامه ریزی های صورت گرفته در برنامه توسعه کشور و توجه ویژه به پرستاران پرداخت و کمبود منابع مالی را از عواملی دانست که به کند شدن پیاده سازی کامل و جامع طرح تحول سلامت منجر شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سخت و زیان آور شمرده شدن شغل پرستاری و به تبع آن بازنشستگی ٢۰ ساله پرستاران را نیازمند فرآیند کارشناسی دانست و ابراز امیدواری کرد: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته این امر نیز در آینده ای نزدیک محقق شود.

گفتنی است در این دیدار، اعضای نظام پرستاری ملایر به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

ضرورت قرارگرفتن حرفه مقدس پرستاری در زمره مشاغل سخت و زیان آور و کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در ملایر در کنار توجه به تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تبدیل وضعیت استخدام قراردادی تعدادی از پرستاران شاغل شهرستان، از جمله مواردی بود که توسط حاضران عنوان شد.

برچسب ها: پرستار ، مجلس ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: