کد خبر: ۱۳۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۵ - 2017January 17
در راستای به روز رسانی تمامی برنامه های آموزشی تا پایان سال 95 در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی پزشک خانواده در اولویت این دبیرخانه قرار گرفت.

شفا آنلاین:قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از تصمیم این وزارتخانه برای تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی "پزشک خانواده " خبر داد و گفت: این برنامه در راستای اجرای برنامه تحول در آموزش پزشکی انجام می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن امامی رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای به روز رسانی تمامی برنامه های آموزشی تا پایان سال  95 در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی پزشک خانواده در اولویت این دبیرخانه قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: تدوین برنامه آموزشی دوره تکمیلی تخصصی جراحی سرطان نیز از دیگر اولویت‌های دبیر خانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت است که در همین راستا جلسه کمیسیون تدوین برنامه آموزشی با حضور اعضای کمیته و کارشناسان واحد تدوین تشکیل شده است.

دکتر امامی رضوی در ادامه از برگزاری جلسه ای در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با حضور روسای بیش از 10 بیمارستان‌ها،  دبیر هیات ممتحنه رشته تخصصی پزشکی قانونی و نمایندگان سازمان پزشکی قانونی خبر داد و افزود: هدف از این جلسه اجرایی نمودن برنامه آموزشی رشته تخصصی پزشکی قانونی در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تربیت کننده دستیار رشته تخصصی پزشکی قانونی بود.

قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در پایان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی "خلاقیت و نوآوری" جهت کارشناسان معاونت آموزشی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، گفت: در این کارگاه یک روزه مباحثی در خصوص خلاقیت، نوآوری، شناخت شخصیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود مورد بررسی قرار می گیرد.

برچسب ها: بهداشت ، پزشک ، آموزشی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: