کد خبر: ۱۳۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۵ - 2017January 16
شفاآنلاین:آقا معلم وقتی با خوشحالی ،طبقه دوم خانه اش را ساخت هرگزتصورنمی کرد امسال آخرین زمستانی باشد که او و فرزندانش درکنارهم خواهند بود.
به گزارش اختصاصی خبرنگار شفاآنلاین،شامگاه یکشنبه ،صدای ناله وفریاد کمک خواهی دوفرزند خردسال آقامعلم،یکی ازهمسایه ها را به خانه آنها کشاند.
او که احتمال می داد حادثه تلخ وناگواری رخ داده باشد بلافاصله وارد خانه شد اما ناگهان با پیکر مرد همسایه ،همسر وفرزند خردسال شان روبروشددرگوشه دیگرخانه نیزبا دو فرزند خردسال آقا معلم روبروشد که حال خوشی نداشتند ودایم سرفه می کردند.

مرد همسایه که با صحنه غم انگیزی روبرو شده بود بلافاصله با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفت ودرخواست کمک کرد.دقایقی بعد هم امدادگران خود را به محل حادثه  واقع در بلوار عبدالمطلب مشهد رساندند.آنها پس ازبررسی‌های لازم دریافتند آقامعلم و همسرش که دوقلو باردار بود و دختر چهارساله شان به علت نشت گازجان سپرده اند.اما دو پسر شش و نه ساله آنها که دچار حالت بیهوشی شده بودند ناگهان به طور معجزه آسا به هوش آمده و درخواست کمک کرده بودند .بلافاصله نیز دو پسر خردسال پس ازاقدام های درمانی لازم  به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافتند.

با مرگ زوج جوان و دختر 4 ساله آنها، بازپرس احمدی نژاد وارد عمل شد و تحقیقات در این خصوص صورت گرفت. در بررسی های اولیه مشخص شد که مرد جوان معلم بوده و چندی پیش اقدام به ساخت طبقه اضافه برای خانه اش کرده است.اما  در حین ساخت و ساز، مصالح ساختمانی داخل دود کش ریخته شده و همین مساله باعث مسدود شدن دودکش شده است

در ادامه مشخص شد، همسر نگون بخت آقا معلم نیز دو قلو باردار بوده است. طبق تحقیقات صورت گرفته نشت گاز از آبگرمکن باعث این حادثه شده و دو فرزند 6 و 9 ساله آنها که در محلی دورتر بوده اند، تنها به خاطر گازگرفتگی بی هوش شده که با به جریان افتادن هوا، وضعیت جسمی شان کمی بهتر شده و با ایجاد سر و صدا از همسایه طبقه پایینی شان کمک خواسته و بدین ترتیب نجات پیدا کرده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: