کد خبر: ۱۳۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۵ - 2017January 07
از ابتدای آبان سال جاری اجرای فرآیند ارسال پستی بر اساس محتوای تجویزی پزشکان در نسخه الکترونیک آنان به صورت پایلوت در استان تهران و برخی از استانها آغاز شده است.

شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: توزیع فرآورده های ویژه متابولیک و شیرخشک های رژیمی بیماران نیازمند یکی از اقدامات بسیار بزرگی است که با تفاهم نامه ای که چندی پیش با شرکت پست داشته‌ایم در حال انجام است.

به گزارش شفا آنلاین، امیر حسین جمشیدی، مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو  گفت: توزیع فرآورده های ویژه متابولیک و شیرخشک های رژیمی بیماران نیازمند یکی از اقدامات بسیار بزرگی است که با تفاهم نامه ای که چندی پیش با شرکت پست داشته ایم در حال انجام است و این فرآورده ها از طریق شرکت پست به محل سکونت مندرج در پرونده الکترونیک بیماران ارسال می شود.

وی افزود: توزیع فرآورده های ویژه متابولیک بیماران در تهران و در برخی از شهرستان ها انجام می شود که امیدواریم در آینده در سراسر کشور صورت گیرد.

جمشیدی اظهار داشت: از ابتدای آبان سال جاری اجرای فرآیند ارسال پستی بر اساس محتوای تجویزی پزشکان در نسخه الکترونیک آنان به صورت پایلوت در استان تهران و برخی از استانها آغاز شده است. تا کنون حدود هزار و 200 بسته پستی حاوی فرآورده های ویژه متابولیک برای 600 بیمار ارسال شده است و طی بررسی به عمل آمده از فرآیند، ضعف های اجرایی شناسایی و برای رفع آنها تدابیر عملیاتی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: از الزامات اساسی در اجرای صحیح فرآیند فوق بروز رسانی محل سکونت بیمار در پرونده الکتروینک آن در صورت نیاز به تغییر است وهمچنین به منظور اطمینان از دریافت فراورده مورد نیاز بیمار، سرپرست بیمار می بایست کلیه کدهای امنیتی فراورده های دریافتی را بعد از خراش لایه امنیتی برچسب الصاقی بر روی هر قوطی از فرآورده های فوق به سامانه پیامکی اصالت به شماره 20008822 ارسال نمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: