کد خبر: ۱۳۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۵ - 2017January 03
عضو کمیسیون بهداشت در واکنش درگفتگو با شفاآنلاین تاکید کرد:
معتقدم اگر این کار به بهانه کاهش هزینه های دولت و صرفه جویی صورت گرفته باشد بی تردید، پیامدهای منفی دیگری خواهد داشت.

شفاآنلاین :عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به واگذاری بخش ها ومراکزدیالیز به بخش خصوصی گفت :بهتراست مسولان مربوطه اموری را که مربوط به سلامت مردم است و با جان مردم ارتباط مستقیم دارد را به بخش خصوصی واگذار نکنند مگر اینکه عناصر نظارتی بسیار قوی داشته باشیم.


دکتر بهروز بنیادی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهارکرد:معتقدم اگر این کار به بهانه کاهش هزینه های دولت و صرفه جویی صورت گرفته باشد بی تردید، پیامدهای منفی دیگری خواهد داشت. چراکه برخی از امور را نمی شود به بخش خصوصی واگذار کرد وموضوع سلامت جزء آن امور می باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: البته باید آیین نامه اجرایی و سازو کار این موضوع بررسی شود تا بتوان قضاوت کرد ولی فی البداهه اگر این موضوع مطرح شود من با آن موافق نیستم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
سرور دکتر بهروز بنیادی به درستی دشواری دیگری را بیان نموده اند. پرسش آن است که ،واگذاری همه کارهای بهداشت و درمان به بخش خصوصی آیا با هدف های طرح سلامت همخوانی دارد؟ چه شده در زمانی که سرور دکتر علی نوبخت حقیقی معاون درمان وزارت بهداری بودند(زمان وزارت استاد سروردکتر ایرح قاضل) از بیماران بیمارستان های دولتی و دانشگاهی پولی نمیگرفتند و با بودجه کمتر ، کمبود نداشتند؟ و اکنون با بودجه بیشتر وزارت بهداری کم میاورد و دست بدامن سوداگران برای چرخانیدن چرخه درمان میشوند؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: