کد خبر: ۱۳۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۵ - 2017January 03
بدون شک شفاف کردن هر نوع معامله و پرداختی اقدامی منطقی است زیرا باید مشخص شود چه اندازه از مردم پول گرفته می شود و چه میزان از آن پول برای اهداف مورد نظر هزینه می شود.
شفا آنلاین>سلامت>نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اقدام رئیس‌جمهور در ایجاد حسابی جهت واریز حق بیمه درمان کارگران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اقدام نوعی شفافیت مالی است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر مسعود پزشکیان با مثبت ارزیابی کردن اقدام اخیر رئیس جمهور برای ایجاد حسابی جهت واریز پول درمان حق بیمه کارگران، افزود: بدون شک شفاف کردن هر نوع معامله و پرداختی اقدامی منطقی است زیرا باید مشخص شود چه اندازه از مردم پول گرفته می شود و چه میزان از آن پول برای اهداف مورد نظر هزینه می شود.

وی ادامه داد: گاهی برخی گره‌ها در کارمان از آن جهت رخ می دهد که چگونگی انجام وظایفمان را به طور روشن و شفاف اعلام نمی‌کنیم.

پزشکیان درباره برخی اظهارات نسبت به اینکه گفته شده رییس جمهور حق دخالت در چنین موضوعاتی را ندارد، تصریح کرد: این اقدام دخالت نیست بلکه در واقع نوعی شفاف سازی است؛ حاکمیت موظف است از حقوق مردم دفاع کند به عنوان مثال نمی توان بر اساس تعهدی که مسئولان به مردم می دهند پول های اخذ شده در جای دیگری هزینه شود؛ اگر قرار به چنین تخلفی باشد چه کسی باید نظارت لازم را انجام دهد؟

نایب رئیس مجلس، گفت: مگر قرار است تخلفی صورت گیرد که برخی ها از شفافیت هراس دارند؟ در واقع سایتی هم باید راه اندازی شده تا تکلیف این پول ها روشن شود؛ اگر به نهادی گفته شود که باید دخل و خرجش را روشن کند آیا دخالت در امور است؟ اگر گرهی در کار نیست پس این دخل و خرج باید شفاف شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
سلام خدمت دوستان خواهرزادای کوچک دارم که دوسالش است وهنوزهم رشدآن داره روز به روز باوزنش پاین میاد آزمایشهاوسی تی اسکن وام ارای که ازاوگرفتن معلوم شده که چندتاتومور جلوی رشد اورا گرفته اگرچی که ۲۰ شبانه روز دربیمارستان کودکان تبریز بستری بوده ولی حالا ان دختروطفل دوساله را روانه تهران پیش دکتر نجانی فرستادند ودکترهم درجواب گفته به خاطر ضعف جسمی نمی توانم اورا عمل کنم واگرهم ازلحاظ جسمی کمی وزنش بالارود شای دبتوانم از بین این۳تاتومور ۲موردان را از روی چشمی که ضعیف شده دربیاورم وبکلی ان چشمش نیز ازدست میرودوالان نمیدانیم چکار کنیم بعداز خداتنها پشتوانه ما دعای خیر شما دوستان ومحبان پیامبر واهل بیت. میباشد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: