کد خبر: ۱۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۵ - 2016December 28
از اوایل شب در معرض نورهای بسیار روشن قرار نگیرید. این مساله به این معناست که از تلویزیون، موبایل، تبلت و هر نوع صفحه نمایشگر دیگر پرهیز کنید. نورهای شدید را خاموش کنید و نور اتاق‌ها را کم کنید تا برای رفتن به بستر آماده شوید.
شفا آنلاین:اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علی رغم داشتن خواب کافی، صبح‌ها سرحال نیستید و خواب‌آلود هستید، دلایل بسیاری می‌تواند موجب این مساله باشد که یکی از آن‌ها عدم توجه به نور روز و شب است. نکات زیر می‌تواند راهگشا باشد:

     به گزارش شفا آنلاین:   از اوایل شب در معرض نورهای بسیار روشن قرار نگیرید. این مساله به این معناست که از تلویزیون، موبایل، تبلت و هر نوع صفحه نمایشگر دیگر پرهیز کنید. نورهای شدید را خاموش کنید و نور اتاق‌ها را کم کنید تا برای رفتن به بستر آماده شوید.

        به محض بیدارشدن، پرده یا کرکره‌ها را بکشید و بگذارید نور آفتاب به فضای خانه راه یابد. اگر هنوز هوا تاریک است، چراغ‌ها را روشن کنید.

        ساعت خوابتان را به‌تدریج و هرشب ۱۵ دقیقه به عقب برگردانید تا زمانی که به ساعت خواب دلخواه خود دست یابید.

        سعی کنید روزهای آخر هفته یا تعطیلات ساعت خواب خود را تغییر ندهید و دیرتر نخوابید. اگر می‌خواهید دیرتر بخوابید، این زمان را حداکثر یک ساعت به تاخیر بیندازید.سپید
منبع: HealthDay
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: