کد خبر: ۱۳۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 19
دولت در سخترین شرایط مالی تصمیم گرفت که در حوزه سلامت سرمایه گذاری کرده و یارانه نقدی را تحت عنوان طرح تحول نظام سلامت ارائه کند.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا الان 102 میلیون نفر در قالب طرح تحول ویزیت داشته‌ایم و بستری‌ها نیز به بیش از 15 میلیون نفر می‌رسند که نشان دهنده اجرای موفق این طرح بوده است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی  عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله گرامی ضمن تشریح برنامه های وزارت بهداشت گفت: دولت در سخترین شرایط مالی تصمیم گرفت که در حوزه سلامت سرمایه گذاری کرده و یارانه نقدی را تحت عنوان طرح تحول نظام سلامت ارائه کند.

وی گفت: خدمات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان انجام شده و قم در زمینه بهداشت به عنوان پایلوت انتخاب و برنامه های گسترده بهداشتی در آن اجرایی شده است.
هاشمی تصریح کرد: تاکنون 102 میلیون نفر در قالب طرح تحول ویزیت داشته ایم و بستری‌ها نیز به بیش از 15 میلیون نفر می رسند که نشان دهنده اجرای موفق این طرح بوده است.


وی گفت: باید همه تلاش کنیم که اعتماد در جامعه گسترش یابد و اعتقاد داریم هر کسی یاس را در کشور تبلیغ کند مخالف نظام گام برداشته است.

وزیر بهداشت بیان کرد: متاسفانه بودجه‌های جاری هزینه سنگینی است و 93 درصد هزینه‌های بخش درمان مرتبط با بخش خصوصی است ولی در بخش عمومی درمانی، بیشتر کار بر عهده دولت است.

وی اظهارکرد: مشکل در بخش درمان دندانپزشکی بی رغیب بودن است و مشکلاتی وجود دارد که نمی توان در حال حاضر و با این امکانات به طور کلی این بخش را زیرپوشش بخش دولتی بیاوریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: