کد خبر: ۱۳۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 18
دبیر علمی سومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان اعلام کرد:
شاه قدمی عنوان کرد: یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، همچنین فعال در ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات در سطوح نیازسنجی، طراحی، مشاوره، تصویب، پیمانکاری، اجرا، نظارت و بهره‌برداری به منظور افزایش بهره‌وری منابع و جلب مشارکت‌های مردمی براساس آخرین استانداردهای بین‌المللی و ملی از اهداف اصلی این کنگره است.
شفاآنلاین>سلامت>دبیر علمی سومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان با اشاره به اینکه بیمارستان‌های آینده باید هوشمند، سبز و ایمن باشند، گفت: افزایش جلب مشارکت های مردمی برای ساخت و تجهیزات بیمارستان‌های ایمن ضرورت دارد.

به گزارش شفاآنلاین،شاه‌قدمی در سومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات با اشاره به اینکه این کنگره با همکاری مجمع خیرین سلامت برگزار شده است، اظهار داشت: عزم ملی برای هماهنگی نهادهای ذیربط در جهت ساخت و تجهیز بیمارستان‌های ایمن با طراحی‌های نوآورانه و جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی شعار این کنگره است. 

وی افزود: یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، همچنین فعال در ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات در سطوح نیازسنجی، طراحی، مشاوره، تصویب، پیمانکاری، اجرا، نظارت و بهره‌برداری به منظور افزایش بهره‌وری منابع و جلب مشارکت‌های مردمی براساس آخرین استانداردهای بین‌المللی و ملی از اهداف اصلی این کنگره است. 

دبیر علمی سومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان  با اشاره به اینکه در این کنگره 38 مقاله از حدود 96 مقاله دریافتی ارائه خواهد شد، افزود: 11 کارگاه جنبی نیز برگزار شده و مدعوین می‌توانند از آموزش‌های لازم در این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند. 

شاه‌قدمی، تغییر رِنج سنی مرگ و میرها و الگوی مصرف را از جمله پارامترهایی برشمرد که در ساخت بیمارستان تغییر ایجاد کرده و گفت: بیمارستان‌های آینده باید هوشمند، سبز و ایمن باشند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین نگاه پزشکی از راه دور باید ایجاد شود و افزایش نقش مدیریت اطلاعات نیز در ساخت بیمارستان مورد استفاده قرار گیرد، لذا تلاش می‌کنیم برای ساخت بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی، استانداردهای بین‌المللی را هر چه بیشتر پیاده کنیم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: