کد خبر: ۱۳۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 07
رئیس جمهوری طرح را متعلق به همه دولت دانسته و مقام معظم رهبری نیز بتازگی فرمودند که 'طرح متعلق به دولت نیست بلکه متعلق به همه نظام است' و بر این اساس این طرح به منزله یک پشتوانه بسیار قدرتمند برای وزارت بهداشت است.

شفا آنلاین:معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول نظام سلامت امروز به یک خواست عمومی تبدیل شده و به تعبیر بهتر مطالبه اصلی نظام است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد آقاجانی چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح بلوک زایمان بیمارستان نهم دی تربت حیدریه افزود: رئیس جمهوری طرح را متعلق به همه دولت دانسته و مقام معظم رهبری نیز بتازگی فرمودند که 'طرح متعلق به دولت نیست بلکه متعلق به همه نظام است' و بر این اساس این طرح به منزله یک پشتوانه بسیار قدرتمند برای وزارت بهداشت است.
وی در خصوص مشکل بیمه ها نیز گفت: رفع این مساله در گرو تصمیم مجلس و تخصیص بودجه لازم است، اما آنچه مربوط به وزارت بهداشت می شود و ریاست جمهوری نیز بر آن تاکید دارد این است که اجرای طرح تحول با قدرت ادامه خواهد یافت.
آقاجانی در خصوص وضعیت کمی و کیفی خدمات درمانی بیمارستان نهم دی تربت حیدریه گفت: بیمارستان اصلی تربت حیدریه از نظر خدمات درمانی زیرساخت مناسبی ندارد و مردم در بخش اورژانس در تنگنا هستند.
وی همچنین افزود: با توجه به اینکه این منطقه قطب درمان حوزه جنوب خراسان است، لذا تسریع در ساخت بیمارستان 200 تختخوابی امام حسین(ع) ضرورت دارد
و البته در کنار این پروژه که به عنوان پروژه اصلی منطقه در دست پیگیری است، پروژه های دیگری از جمله ساخت مرکز اورژانس جدید، پلی کلینیک، توسعه بیمارستان نهم دی و نیز بهسازی تجهیزات پزشکی تربت حیدریه از برنامه های وزارت بهداشت محسوب می شود.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر جمعیت این سه شهرستان جنوب خراسان رضوی خدمات می دهد.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد
برچسب ها: افتتاح ، حاشیه ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: