کد خبر: ۱۳۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 07
علیرضا محجوب یکی دیگر از نمایندگان که در مورد منابع مالی طرح تحول سلامت سوالاتی را از وزیر بهداشت پرسید و از پاسخ های ایشان قانع نشد که براساس وظیفه این سوال را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد تا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،محمد حسین قربانی ، در تشریح دستور کار دیروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر بهداشت، افزود: سوال از وزیر بهداشت تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می رفت که در مورد نحوه توزیع نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور و مباحث مربوط به منابع مالی طرح تحول سلامت مطرح شد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نماینده سوال کننده در مورد توزیع نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور قانع شد و فرصتی دو ماهه به وزیر بهداشت داد تا برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشد.

وی یادآور شد: علیرضا محجوب یکی دیگر از نمایندگان که در مورد منابع مالی طرح تحول سلامت سوالاتی را از وزیر بهداشت پرسید و از پاسخ های ایشان قانع نشد که براساس وظیفه این سوال را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد تا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: