کد خبر: ۱۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 04
با هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد جلسه‌ای با حضور فرمانداران و مدیران ادارات اوقاف برای رسیدگی و اتمام کار برخی‌ موقوفات درمانی استان تهران شامل مراکز درمانی ملارد، بهارستان، شهر قدس، امام‌زاده حسن و امامزادگان عینعلی و زینعلی و بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برگزار شود.
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام وزیربهداشت با اشاره به تأثیرات ارزشمند موقوفات درمانی در ارتقاء سطح خدمات درمانی و بهداشتی از رسیدگی و تکمیل پروژه های درمانی موقوفات خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، سیدمحمد هادی ایازی، در نشست شورای راهبردی وقف و سلامت که صبح یکشنبه در ساختمان وزارت بهداشت و درمان برگزار شد با اشاره به تفاهم صورت گرفته میان وزارت بهداشت و سازمان اوقاف گفت: این تفاهم‌نامه موجب همکاری بیشتر این دو مجموعه جهت تامین بخشی از نیازمندی‌های حوزه درمان در کشور خواهد شد از همین رو در این  نشست مقرر شد تا به برخی از موقوفات درمانی نیمه کاره رسیدگی شود.

ویقائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت کشور افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد جلسه‌ای با حضور فرمانداران و مدیران ادارات اوقاف برای رسیدگی و اتمام کار برخی‌ موقوفات درمانی استان تهران شامل مراکز درمانی ملارد، بهارستان، شهر قدس، امام‌زاده حسن و امامزادگان عینعلی و زینعلی و بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)  برگزار شود. 

معاون وزیر بهداشت، ادامه داد: در این نشست همچنین مقرر شد با همکاری وزارت بهداشت و سازمان اوقاف موقوفه آرش، موقوفه مفرح، موقوفه عمیدی نوری و همچنین موقوفه روحانی نژاد، افشین و نجم‌آبادی هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

ایازی  ادامه داد: همچنین مقرر شد بحث صدور سند اوقافی را دانشگاه شهید بهشتی پیگیری کند، همچنین همایش مشترک بین روسای دانشگاه‌ها نیز در تیرماه سال آتی برگزار شود که در این  نشست از واقفین حوزه سلامت نیز تجلیل خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: