کد خبر: ۱۳۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 18
برای درمان هر قدر هم هزینه شود کم است مردم انتظار خدمات عادلانه دارند و با اجرای طرح‌های مختلف به عدالت در سلامت نزدیک شدیم.

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال 21 هزار تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های کشور اضافه شده است.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی عصر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان کنگان اظهار داشت: برای درمان هر قدر هم هزینه شود کم است مردم انتظار خدمات عادلانه دارند و با اجرای طرح‌های مختلف به عدالت در سلامت نزدیک شدیم.

وی بیان کرد: در آینده بسته‌های جدید طرح تحول سلامت ارائه خواهد شد و بسته‌های قبلی هم تقویت می‌شوند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امسال 21 هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه شده است، گفت: یکی از اقدامات دیگری که انجام شده تشکیل پرونده سلامت الکترونیکی است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اتفاقات خوب در حوزه سلامت در استان بوشهر بیان داشت: قبلاً به ازای هر هزار نفر در استان بوشهر 8 دهم تخت وجود داشت و میانگین کشور 1.7 تخت بود اما اکنون در استان بوشهر به ازای هر هزار نفر 1.5 تخت بیمارستانی داریم و نشان می‌دهد که ظرفیت‌های استان بوشهر در این بخش مطلوب است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین اظهار داشت: 250 آمبولانس و 2 هزار پرسنل در قالب کادر درمانی، پرستار و بهداشتی مشغول ارائه خدمت به زائران اربعین هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در 3 روز گذشته 300 هزار نفر در مرزهای خروجی از جمله مهران به مراکز و واحدهای درمانی مراجعه کرده و از این تعداد 2 هزار و 200 نفر به دلایل مختلف بستری شدند.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان داشت: با توجه به سرد شدن هوا در ایران و عراق، از مردم انتظار داریم مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت کنند چرا که برخی بیماری‌ها قابل پیشگیری نیست و بیماری‌های تنفسی هم شیوع پیدا می‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: