کد خبر: ۱۳۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 07
تمام کمک های این موسسه از طریق خیران است و ما می خواهیم که مردم بیشتر ما را حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری به بیماران سرطانی ارائه دهیم.
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل موسسه خیریه سرور مهراندیشان راستین (سمر) گفت: هم اکنون سه هزار و 500 بیمار سرطانی خدمات درمانی و روحی روانی با کیفیت از این موسسه دریافت می کنند.

به گزارش شفا آنلاین،شهرزاد آیرم افزود: بیماران مبتلا به سرطان خدماتی که از این موسسه دریافت می کنند به طور میانگین ماهانه بیش از چهار میلیون تومان هزینه دارد.
وی اظهارداشت: تمام کمک های این موسسه از طریق خیران است و ما می خواهیم که مردم بیشتر ما را حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری به بیماران سرطانی ارائه دهیم.
آیرم ادامه داد: با توجه به اینکه من خود دچار بیماری سرطان بودم و در حین بیماری از نظر ذهنی، روحی و روانی درمان شدن به طور واقعی به نیازهای بیماران توجه می کنم.
وی با بیان اینکه دوره درمان بیماران 6 ماه تا یکسال طول می کشد، ادامه داد: 6 ماه برنامه روانی و درمانی و 6 بعد توانمندسازی این بیماران مبتلا به سرطان انجام می شود.
وی اضافه کرد: زمانی که بیمار وارد موسسه می شود سه استعلام معیشتی، سلامت روانی و وضعیت جسمی آنها مورد اریابی قرار می گیرد تا بتوانیم خدمات کیفی به بیماران ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: خدمات موسسه به خدمات کیفی تبدیل شده است چرا که این بیمار نیاز به درمان روحی، روانی، جسمی ومعیشتی و حتی تغذیه ای دارد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 14 تا 21 آبان در محل مصلی امام حمینی (ره) دایر است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: