کد خبر: ۱۲۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 02
رئیس سازمان پزشکی قانونی:
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بیان کرد:کارکردن در این رشته دقت بسیار زیادی را لازم دارد چرا که باید پاسخگوی پرونده های ارجاعی با حساسیت ویژه باشیم.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت:کارکردن در رشته پزشکی قانونی هنرهای خاص خود را لازم دارد.

به گزارش شفاآنلاین،احمد شجاعی روز چهارشنبه در پنجمین کنگره سالیانه بین المللی پزشکی قانونی ایران افزود: کسانی که به پزشکی قانونی مراجعه می کنند، عموما صدمه و آسیب دیده اند و در شرایط روحی بدی بسر می برند ؛ بنابراین کارکردن در این رشته هنر خاصی را لازم دارد.
وی ادامه داد: کارکردن در این رشته دقت بسیار زیادی را لازم دارد چرا که باید پاسخگوی پرونده های ارجاعی با حساسیت ویژه باشیم.
شجاعی تاکید کرد: همچنین سرعت در انجام امور مربوط به پزشکی قانونی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و مراکز دانشگاهی، وظیفه دارند به این رشته کمک کنند تا از ابزارها و علوم مرتبط استفاده کنند تا از دیگران عقب نماند.

وی در عین حال به این نکته هم اشاره کرد که پزشکی قانونی ایران نیز در دنیا از جایگاه خوبی برخوردار است اما ما وظیفه داریم در پزشکی قانونی مسائل علمی را دنبال کنیم و از پیشرفت های علمی بهره ببریم.
شجاعی خاطرنشان کرد: امروزه تکنولوژی با رشته های تخصصی و همچنین پزشکی قانونی عجین شده است و از ابزارهای تکنولوژی در درمان وتشخیص استفاده می شود.
وی در خصوص ارتقای جایگاه پزشکی قانونی نیز گفت: برگزاری کنگره هایی همچون کنگره سالیانه بین المللی پزشکی قانونی ایران ،موجب افزایش جایگاه علمی این رشته می شود که نقش اساتید دانشگاهی و متخصصان پزشکی قانونی در این زمینه بسیار مهم است.
خبر در حال تکمیل است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: