کد خبر: ۱۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 05
رئیس انجمن سکته ی مغزی ایران درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین:
شفاآنلاین :رئیس انجمن سکته مغزی ایران بااشاره به اهمیت الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی گفت: معتقدم فقط با شرکت گسترده در انتخابات است که می توان نقش واختیارات سازمان نظام پزشکی را بیشتر کرد.

دکتر بابک زمانی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:در تمام دنیا تمام انتخابات انجمن های پزشکی الکترونیکی است پس بهتر است به این سمت برویم. همانطور که تمام دنیا به سمت الکترونیکی شدن انتخابات رفته اند و قطعاً در افزایش تعداد شرکت کنندگان نیزبسیار مؤثر است.

وی یکی از دلایل شرکت کمرنگ پزشکان در انتخابات سازمان نظام پزشکی را نحوه ی انتخابات ذکر کرد وگفت: البته دلیل عمده ی آن را نقش کمرنگ نظام پزشکی در امور پزشکان و مردم می دانم.

وی بیان کرد: این نقش کمرنگ سازمان نظام پزشکی به دلیل کم کاری اعضاء سازمان نظام پزشکی نیست بلکه مربوط به اختیارات نظام پزشکی است که محدود است.

وی تصریح کرد: این جایگاه سازمان نظام پزشکی است که باعث می شود عده ای از پزشکان از آن استقبال نکنند و البته به نظر من این درست نیست .چراکه پزشکان با شرکت هر چه بیشتر و پر رنگ تردر انتخابات می توانند جایگاه مناسبی به آن بدهند.

دکتر زمانی تأکید کرد: من همیشه در انتخابات نظام پزشکی شرکت کرده و درانتخابات آتی هم شرکت می کنم .چراکه معتقدم که فقط با شرکت کردن در انتخابات است که می توان نقش واختیارات سازمان نظام پزشکی را بیشتر کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: