کد خبر: ۱۲۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 28
دبیر کنگره هماتو‌لوژی ایران گفت: داروهای سرطانی بسیار گران است و هزینه‌های سنگینی را بر کشور متحمل می‌کند.
شفا آنلاین:موسوی با اشاره به افزایش بیماری سرطان در کشور اظهار داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری این کنگره شناسایی راه حل‌های پیشگیری از بیماری مرموز و خطرناک سرطان است و ما در این کنگره راه‌های تشخیص و درمان انواع مختلف سرطان‌ها به ویژه ریه، معده و خون به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود تا همکاران از راه‌های جدید تشخیص و معالجه این بیماری کشنده مطلع شوند.

به گزارش شفا آنلاین:وی بیان کرد: این کنگره چندمین سمینار در حوزه آنکولوژی بوده تا صاحب نظران به ارائه دستاوردهای مختلف علمی خود در زمینه‌های تشخیصی و درمانی بپردازند تا همکاران ما در شهرستان‌ها با انجام چنین راهکار‌ی از مهاجرت بی دلیل و بی رویه بیماران به تهران و شهرهای بزرگ جلوگیری شود.

موسوی یادآور شد: ارتقای سطح علمی و بهبود کیفیت کارکرد پزشکان و پرستاران در حوزه سرطان یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین کنگره‌هایی در کشور است و من امیدوارم متخصصان خون شنا‌سی با مطالعه و تحقیق فراوان راه حل مناسبی را برای مبارزه و پیشگیری از این بیماری خطرناک ارائه دهند.

وی عنوان کرد: داروهای سرطانی بسیار گران بوده و سازمان‌های بیمه‌گر بعضی از آنها را تحت پوشش خود قرار دادند اما بطور کلی هزینه‌های درمان سرطان‌های مختلف بسیار گزاف بوده و به مردم توصیه می‌کنم که با غذای سالم و تحرکی مناسب به جنگ با این بیماری بروند.

وی گفت: استفاده از روغن‌های طبیعی و برنامه منظم ورزش در زندگی همچنین مصرف غذاهای سالم و ارگانیک می‌تواند ما را از دچار شدن به این بیماری مرموز نجات دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: