کد خبر: ۱۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 26
«الیزابت تریسی مائه وتلوفر» روز گذشته به دادگاهی در شهر «وود استاک» انتاریو فرا خوانده شد تا درباره هشت قتلی که وی متهم به انجام آن است پاسخ دهد.

شفا آنلاین: کارمند ۴۹ ساله یک خانه سالمندان در انتاریوی کانادا، به اتهام هشت فقره قتل درجه یک طی چندین سال کار پرستاری دستگیر شد.


به گزارش شفا آنلاین،«الیزابت تریسی مائه وتلوفر» روز گذشته به دادگاهی در شهر «وود استاک» انتاریو فرا خوانده شد تا درباره هشت قتلی که وی متهم به انجام آن است پاسخ دهد.
قربانیان افرادی بین ۷۵ تا ۹۶ ساله بودند که در دو مرکز نگهداری از سالمندان نگهداری می‌شدند و خانم وتلوفر در آنجا مشغول به کار بوده است.
به گفته پلیس، هفت تن از این قربانیان به این دلیل جان خود را از دست داده‌اند که به آنها دوز بیش از حدی دارو داده و یا تزریق شده است.
سخنگوی یکی از این مراکز نگهداری از سالمندان گفته است که این پرستار در مرکز مذکور حدود دو سال و نیم پیش مشغول به کار بوده و اکنون در این مرکز کار نمی‌کند با این حال وی تاسف عمیق و همراه با غم و اندوه خود را ببا صدور بیانیه‌ای ابراز داشته است.

پلیس جزئیات کمی را درباره انگیزه یا شرایطی که باعث شده وی دست به قتل بزند ارائه داده است اما چنان که در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرده، این قتل‌ها بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ میلادی صورت گرفته است.

رئیس پلیس وود استاک در این کنفرانس همچنین گفته است که ماموران پس از دست یافتن به اطلاعاتی خاص در این زمینه تحقیق درباره تمام هشت قتل را آغاز کرده‌اند و به دلایلی که مربوط به شواهد و اطلاعات پرونده است نمی تواند جزئیات بیشتری درباره آن را بیان کند.
برچسب ها: پرستار ، قتل ، سالمندان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: