کد خبر: ۱۲۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 24
شفا آنلاین>سلامت>معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با تایید خبر فوت دانشجوی این دانشگاه گفت: علت اصلی مسمومیت دارویی دانشجوی دانشگاه ارومیه در حال بررسی است.

به گزارش شفا آنلاین،عبدالناصر نظریانی گفت: شنبه شب یکی از دانشجویان خوابگاه بنت الهدی که در سال سوم رشته برق مخابرات تحصیل می کرد دچار مسمومیت شد که بلافاصله به درمانگاه دانشگاه انتقال یافت.

وی ادامه داد: دانشجو در زمان مراجعه به درمانگاه هوشیاری داشته و با تشخیص پزشک درمانگاه دانشگاه مبنی بر مسمومیت دارویی به بیمارستان طالقانی انتقال یافت و در اسرع وقت معده وی شست و شو شد اما متاسفانه ساعت 5 صبح مطلع شدیم  این دانشجو فوت کرده است.

وی گفت:  علت مسمومیت دارویی، مصرف دارو با دز بالا بوده و در بررسی های اولیه مشخص شد این دانشجو با مشکلات روحی و عاطفی مواجه بوده است.

وی درخصوص شایعاتی مبنی براینکه این دانشجو اقدام به خودکشی کرده یا مصرف دارو به صورت غیرعمد موجب مسمومیت شده است گفت: هنوز علت اصلی مشخص نیست و ما در حال پیگیری موضوع هستیم.

وی همچنین درخصوص شایعه دیگر در رابطه با اینکه همزمان با این اتفاق یکی از دانشجویان پسر نیز اقدام به خودکشی کرده گفت: این موضوع کذب است و فقط در حد یک شایعه است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: