کد خبر: ۱۲۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 22
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: 80 درصد از بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی از نظر کمی و کیفی از درجه ممتاز برخوردارند.
به گزارش شفا آنلاین، دکترسیدتقی نوربخش روز شنبه درحاشیه افتتاح طرح هتلینگ بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس اعتبار بخشی انجام شده ازسوی وزارت بهداشت و درمان، 80 درصد از بیمارستان های سازمان های تأمین اجتماعی به دلیل اجرای برنامه های مختلف از جمله اجرای طرح هتلینگ از درجه ممتاز برخوردارند.

وی افزود: تعدادی از بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی از درجه اعتباری دو برخوردار است که با برنامه های منسجم دولت تلاش می شود که این مراکز نیز به درجه ممتاز ارتقاء پیدا کند.
وی تصریح کرد: اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان های تأمین اجتماعی در راستای استاندارد سازی، ارتقاء سطح خدمات درمانی و جلب رضایت مراجعین صورت می گیرد که این طرح سال گذشته در 26 بیمارستان کشور اجرا شد.
نوربخش اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال جاری طرح هتلینگ در 48 بیمارستان تأمین اجتماعی کشور اجرا می شود.
وی با اشاره به لزوم تعهد دولت در اجرای طرح های مصوب گفت: دولت همانند تمام وعده هایی که به مردم داده و به آن عمل کرده است، به وعده های خود در حوزه بهداشت و درمان نیز عمل خواهد کرد.
رئیس سازمان تأمین اجتماعی افزود: یکی از مصوبات دولت در ارتقاء سطح خدمات درمانی جنوب شرق استان تهران، احداث مرکز درمانی شهرستان پیشوا پس از 40 سال بود که این مهم در دولت یازدهم اجرایی شد.
وی از تجهیز بیمارستان شهدای 15 خرداد و تجهیز مرکز درمانی شهر ورامین به عنوان دیگر وعده دولت یاد کرد که اجرایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: