کد خبر: ۱۲۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 10
شفاآنلاین:ساعتی قبل براثرریزش تونل مترو درایستگاه قیام یک آتش نشان ویک کارگرجان باختند.
به گزارش اختصاصی شفاآنلاین،حدود ساعت چهار بعد ازظهرامروز تونل میدان قیام درتهران فروریخت که متاسفانه دراین حادثه دستکم تاکنون دوتن کشته شده اند.
درحال حاض بازپرس ایلخانی ازدادسرای جنایی تهران درمحل حادثه حضوریافته و تحقیقات قضایی دراین باره نیزآغازشده است.این درحالی است که تلاش امدادگران وآتش نشان ها برای بیرون کشیدن سایرمصدومان و یاقربانیان احتمالی حادثه ادامه دارد.

براساس مشاهدات خبرنگار شفاآنلاین درحال حاضر تمامی مسیرهای منتهی به میدان قیام بسته شده است و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز درتلاش برای روان سازی ترافیک منطقه هستند.سایرتیم های پلیس نیزدرمحل مستقرشده اند.

گفتنی است سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران دیروز درواکنش به ریزش این تونل گفته بود: تونل مترو قیام ریزش نکرده و اکنون اقدامات ایمنی به منظور جلوگیری از ریزش احتمالی تونل در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته سید جلال ملکی ،در مجاورت مترو میدان قیام شاهد فرونشست سطحی زمین هستیم.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه خطراحتمالی برای شهروندان، محدوده تونل مترو و مجاورت آن بسته شده و اکنون نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حاضر هستند.

ریزش مرگبار تونل این بار در مترو قيام
شهید حاجی پور-آتش نشان شهید

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه هیچ گونه ریزش تونل در مترو پایتخت گزارش نشده است خاطر نشان کرد: فرو نشست محدود زمین در مجاورت تونل مترو بوده و ارتباطی با مترو ندارد.


سخنگوی سازمان آتش نشانی اذعان کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه حوادث احتمالی بخشی از میدان قیام  بسته است اما این محدوده ارتباطی با کارگاه مترو ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: