کد خبر: ۱۲۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 02
شفا آنلاین>اجتماعی> یک شرکت آمریکایی اپلیکیشنی را طراحی کرده که به کمک آن می‌توانید بر خستگی‌ها و عوارض فیزیکی که حاصل پروازهای مکرر است، غلبه کنید.
  به گزارش شفا آنلاین، شرکت Delos که با چندین هتل در ایالات متحده همکاری‌ می‌کند تا در این هتل‌ها اتاق‌های یک هتل را مجهز به آخرین فناوری‌های سلامتی کند.

       این اتاق‌ها اقامت خوب (Stay Well) نام دارند و هدف اصلی از به کارگیری فناوری در آن‌ها به وجود آوردن سلامتی بیشتر برای ساکنین هتل است.

       با استفاده از یک اپلیکیشن jelag می‌توان سفرهای خود را طوری برنامه‌ریزی کرد که دیگر دچار خستگی‌های ناشی از سفرها و پروازهای طولانی به نقاط مختلف دنیا نشوید. برنامه‌ای که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد کاملا شخصی سازی شده است. یعنی هر فرد برنامه‌ای مختص به خود را بر اساس زمان فرود وطول پروازهایش دریافت می‌کند.

       همچنین این نرم افزار نکات خاصی را به شما گوشزد می‌کند تا در طول سفر خود دچار خستگی نشوید. به عنوان مثال بهتر زمان برای نوشیدن قهوه یا این که چه زمانی در معرض نور قرار بگیرید را به شما پیشنهاد می‌کند.

       این اپ به شما پیشنهاد می‌کند تا در ساعات اولیه روز قدم بزنید تا در معرض آفتاب قرار بگیرید تا بدن شما به اندازه کافی ویتامین D جذب کند. اپلیکیشن‌های اقامت خوب شامل ویدیوهای مدیتیشن است که دیپاک چوپرا به همراه لئوناردو دی‌کاپریو آن را به اجرا در می‌آورند.
منبع: businessinsider

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: