کد خبر: ۱۲۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 27
شفا آنلاین>سلامت جنسی> گرچه برای هزاران مرد ویاگرا همچون یک معجزه عمل کرده اما در برخی موارد پر عارضه بوده و حتی عامل مرگ شده است.
به گزارش  شفا آنلاین، به نقل از medisite، ویاگرا دارویی است که برای رفع ناتوانی جنسی تجویز می‌شود اما این دارو احتمال سکته را افزایش می‌دهد به همین دلیل افرادی که بیماری‌های قلبی عروقی دارند و قبلاً سکته کرده‌اند یا زمینه آن را دارند نباید این داروها را مصرف کنند. داروهای مشابه ویاگرا از جمله لویترا و سیلیلس هم می‌تواند عوارض مشابه‌ای داشته باشد.

از سوی دیگر اگر پزشک شما بعد از معاینه، این دارو را با وجود مشکلات قلبی برای شما تجویز کرده بدون نگرانی مصرف کنید زیرا احتمالاً پزشک شما اینطور صلاح دانسته است. مراقب باشید که هرگز داروهای تقویت کننده جنسی را از اینترنت یا ماهواره خریداری نکنید زیرا احتمال تقلبی بودن آنها زیاد است و چون کنترلی بر تولید آنها وجود ندارد ممکن است سلامت شما را به خطر اندازند.


داروی اینترینسا نیز معمولاً برای خانم‌هایی تجویز می‌شود که میل جنسی پایینی دارند. این چسب بر پایه تستسترون می‌تواند برای قلب مضر باشد و نباید بدون نظر پزشک مصرف شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: