کد خبر: ۱۲۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 20
شفا آنلاین>اجتماعی>حضرت آيت الله صانعي نماينده ولي فقيه و سرپرست بنياد ١٥ خرداد درآیین آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن ايراد سخناني با ياد از رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني به عنوان منشأ تمام خوبيها در عصر حاضر و مقام معظم وهبري خلف صالح ايشان، خدمت به مردمي كه براي ايشان و به دست ايشان انقلاب شده را ارزشمندترين عبادت ناميد.
به گزارش شفا آنلاین،حضرت امام در اواخر عمر شريفشان زياد نصيحت مي فرمودند و همواره مكتوب و شفاهي سفارش مي كردند كه تهذيب و تقوا را فراموش نكنيد.

آيت الله صانعي روز عيد غدير را روز عقد اخوت و برادري و همدلي مؤمنين ناميد و تأكيد كرد: مقام ولايت براي امیرالمؤمنين ثابت شده بود و احتياجي به نصب نبود. اعلام فقط براي اطلاع عموم بود كه ايشان كه مقام مقدم ايشان را حتي "باء" بسم الله هم گفته اند، جانشين تمام انبياء و واجد تمام فضائل و خصائص آن ها هستند.

 وي امام خميني (ره) را واجد و وارث تمام اين خصوصيات و دست پرورده حضرت علي (ع) برشمرد و زندگي در عصري كه ايشان مي زيستند را موجب افتخار و مباهات بيان كرد.

 نماينده ولي فقيه و سرپرست بنياد ١٥ خرداد از قول مرحوم شهيد شاه آبادي نقل كرد كه اگر اميرالمؤمنين متقدم تر در زمان بودند، قطعا پيغمبر بودند و چه مصيبتي بالاتر از اين كه با آن مظلوميت خلافت ايشان را غصب كردند.

حضرت آيت الله صانعي هم چنين به جوانان توصيه كرد كه افكار حضرت امام خميني را مطالعه كنند و فكر و عقيده شان را به انديشه هاي ايشان نزديك كنند تا صلاح و نجات براي خود و جامعه شان پيش بيايد.

وي در خاتمه با ابراز نگراني از وضعيت دختران دانشجوي بدون سرپناه، آنان را سرمايه ها و پرورش دهندگان نسل آينده اين مملكت خواند و گفت: تا هنگامي كه عمر دارد براي رفاه حال تمام مردم ايران اسلامي تلاش خواهد كرد.

حجت الاسلام والمسلمين مسيح مهاجري مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي و نماينده رئيس جمهور نيز طي سخناني با تبريك عيد سعيد غدير و بيان اين كه اميرالمؤمنين براي واقعه غدير ارزش و افتخار بودند، حضرت امام خميني را افتخار انقلاب اسلامي ناميد و بركات و خدمات بنياد ١٥ خرداد به دست پرتوان يار ديرين امام حضرت آيت الله صانعي را تداوم اين افتخار دانست.

در اين جلسه دکتر سرافراز به نمايندگی از دكتر اكبري نماینده كارفرما و مدیر پروژه گزارش خلاصه اي از وضعيت پروژه ساخت خوابگاه ها ارائه نمود.

وی خاطر نشان کرد: به ياري خداوند و با همت مسئولين طرح خورشید بنیاد 15 خردادکشور،خوابگاه دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اسرع وقت به بهره برداري خواهد رسيد.

گفتنی است: بنياد پانزده خرداد در طرح خورشيد بيش از سي خوابگاه دانشجويي در مناطق مختلف كشور احداث خواهد كرد
برچسب ها: تهذیب ، اجتماعی ، وارث
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: