کد خبر: ۱۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 14
شفا آنلاین>سلامت>نتایج یک تحقیق آماری در انگلیس نشان می‌دهد که حدود چهار میلیون نفر از مردم این کشور به دیابت مبتلا هستند.

به گزارش شفا آنلاین، در این بررسی آمده است از بین هر فرد ۱۶ سال به بالا در انگلیس تقریبا یک نفر به بیماری دیابت مبتلا است که تقریبا حدود ۹ درصد جمعیت بزرگسال این کشور را شامل می‌شود.

در این گزارش آمده است تقریبا ۹۰ درصد موارد ابتلا به دیابت در این کشور دیابت نوع ۲ است که به طور قابل توجهی قابل پیشگیری و با تغییر سبک زندگی قابل کنترل است. همچنین احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ با افزایش وزن بیشتر می‌شود اگرچه فاکتورهای دیگری همچون سابقه خانوادگی، نژاد و سن نیز می‌تواند این خطر را افزایش دهد.

همچنین از هر چهار فرد مبتلا به دیابت یک نفر از ابتلا به این بیماری آگاه نیست، بیماری که می‌تواند مشکلات جدی را برای فرد مبتلا از جمله قطع عضو و بیماری کلیوی به همراه داشته باشد و با افزایش خطر حمله قلبی و سکته مغزی نیز مرتبط است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، همچنین این بیماری در بین مردان شایع‌تر است به گونه‌ای که ۹.۶ درصد آنان دچار این بیماری هستند در حالی که در ۷.۶ درصد زنان مشاهده می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: