کد خبر: ۱۲۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 15
شفا آنلاین>اجتماعی>اگر صبح‌ها در برخاستن از بستر دچار مشکل هستید، استفاده از یک ساعت شماطه‌دار سرگرم‌کننده ممکن است برای حل این مشکل به شما کمک کند

به گزارش شفا آنلاین،   ساعت شماطه‌داری انتخاب کنید که علاوه بر زیبا بودن کارکرد خوبی هم داشته باشد. توجه داشته باشید که ساعتی را انتخاب کنید که پیدا کردن تکمه‌هایش در صبح هنگامی‌که خواب‌آلوده هستید، راحت باشد.

        از ساعت‌های شماطه‌داری که نور آبی درخشان ساطع می‌کنند و ممکن است با خواب تداخل کنند، پرهیز کنید. اغلب وسایل الکترونیکی مانند ساعت‌های الکترونیکی،‌ تلفن‌های هوشمند و صفحه‌های نمایش کامپیوتر از خود نور آبی مختل‌کننده خواب ساطع می‌کنند. از ساعت شماطه‌داری استفاده کنید که نور ملایم‌تر کهربایی، نارنجی یا قرمز داشته باشد تا به بهتر خوابیدنتان کمک کند.

        ساعتی را انتخاب کنید که صبح شما را با صدایی که لذت می‌برید از خواب بیدار کند، چه این صدا اخبار رادیو باشید یا موسیقی یا صداهای طبیعت. ساعتی را انتخاب کنید که به‌تدریج حجم صدایش افزایش می‌یابد و به‌آرامی شما را از خواب بیدار می‌کند.

        ساعتی با ویژگی‌های سرگرم‌کننده را انتخاب کنید که مانع از خوابیدن بیش‌ازحد شما شود. برخی از ساعت‌های شماطه‌دار چراغی دارند که به‌تدریج در زمانی که باید بیدار شوید، نورش بیشتر می‌شود. برخی دیگر بستر شما را به لرزش در می‌آورند تا بیدار شوید.

        بالاخره اگر خوابتان خیلی سنگین است شاید تنها صدای بلند و ممتد ساعت بتواند شما را بیدار کند!

منبع: Healthday
برچسب ها: ساعت ، شماطه دار ، مناسب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: