کد خبر: ۱۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 10
شفا آنلاین>سلامت>نخستین کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی با هدف توسعه فناوری های نوین پزشکی، بیمارستانی و راهکارهای بومی سازی آن در کشور با حضور محققان و اساتید داخلی و خارجی از 13 تا 15 آذر در مرکز همایش رازی برگزارمی شود.

 به گزارش شفا آنلاین،این کنگره به همت دفتر توسعه فناوری های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و انجمن علمی اطلاع رسانی زیست پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حمایت برخی از دانشگاه ها و بیمارستان های سراسر کشور با شعار'توسعه فناوریهای بومی سلامت، راهکار اقتصاد مقاومتی سلامت' برگزار می شود.
در نخستین کنگره بین المللی فناوری های نوین پزشکی سخنرانانی از ایران و برخی از کشورهای پیشرفته جهان حضور خواهند داشت.
محور های این کنگره در خصوص ارزیابی و مدیریت فناوری پزشکی، تله مدیسین، رباتیک پزشکی و فناوری های نوین ارتباطی، فناوری های نوین تشخیصی و آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی، فناوری های نوین بیمارستانی، فناوری های نوین تجهیزات پزشکی ارایه خواهد شد.
فناوری های نوین دارویی و داروسازی، فناوری های نوین در تصویربرداری دیجیتال، نقش بانک، بیمه و لیزینگ در توسعه فناوری ها و تجهیزات نوین پزشکی، شرکت های دانش بنیان پزشکی و راهکارهای توسعه بازار از دیگر مضوعاتی است که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
همزمان با برگزاری این کنگره جشنواره ایده های برتر و فن بازار و نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین پزشکی با حضور شرکت های بزرگ تجهیزات و فناوری های پزشکی برگزار می شود.
برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، فناوری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: