کد خبر: ۱۲۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 06
شفا آنلاین>اجتماعی>بسیاری از ما بر این باوریم که زندگی با ما عادلانه برخورد نمی‌کند و معمولا قادر به پذیرش زندگی به همان حالی که وجود دارد، نیستیم.
به گزارش شفا آنلاین،بااین‌حال باید دانست که طرز نگرش ما به زندگی می‌تواند در نحوه زیستن ما، شاد زیستن یا بدبختانه زیستن تاثیر بگذارد.  ۱. از دیدگاهتان نسبت به زندگی آگاه باشید: از خودتان بپرسید درباره زندگی چگونه فکر می‌کنید. این کار می‌تواند وظیفه دشواری باشد اما یکی از مهم‌ترین وظایف در این مسیر و اولین گام برای درک دیدگاه شماست. شاید این روبه‌رویی در شما مقاومت ایجاد کند اما مقابله با ترس‌ها و مسائل حل‌نشده است که می‌تواند درک بهتری از جهانی را که در آن زندگی می‌کنید، برای شما به ارمغان بیاورد.

       ۲. قبول کنید که دنیا پر از مسائل پیچیده است: با توجه به اینکه چه نگرشی را برای مواجهه با جهان به لحاظ علمی یا معنوی برگزیده‌اید، همیشه پیچیدگی‌ها و سوالات پاسخ نداده زیادی در این زمینه وجود دارد. این بخشی از رازآلودگی جهان است. این مسئله برای برخی از افراد مانعی بزرگ به‌شمار می‌آید و برای برخی دیگری چالشی است که آن‌ها را به کشف، درک و بازکردن آن فرامی‌خواند. بااین‌حال نحوه واکنش نشان دادن به این سردرگمی‌ها برعهده شماست.

       ۳. درباره احساسات و عواطف خود بیشتر فکر کنید: احساسات شما بخش مهمی از وجود شما را تشکیل می‌دهند. بااین‌حال بسیاری از افراد سعی می‌کنند احساسات خود را نادیده بگیرند و فقط به لحاظ عقلانی به همه‌چیز نگاه کنند. چنین افرادی این واقعیت را نادیده می‌گیرند که ما موجوداتی احساسی هستیم و تصمیمات ما بیش از آن‌که بر اساس عقل باشد بر اساس احساسات است. از سوی دیگر احساساتی بودن بیش‌ازحد هم می‌تواند همه‌چیز را به شکل یک درام نمایشی درآورد و توازن زندگی بر هم بزند. ایده اصلی که در اینجا جستجو می‌شود، ایجاد تعادل در بخش‌های مختلف زندگی است.
منبع: Wikihow
برچسب ها: زندگی ، عادلانه ، آگاهی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: