کد خبر: ۱۲۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 21
شفا آنلاین>سلامت>مدیر اداره مهندسی و نگهداری اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: با ابلاغ و عملیاتی شدن دستورالعمل ثبت توزیع و عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی، این حوزه سامان خواهد یافت.
به گزارش شفا آنلاین،حسین عظیم زاده افزود: دستورالعمل ثبت توزیع کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی آماده شده و به زودی با امضای ریاست سازمان غذا و دارو ابلاغ خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این دستورالعمل در نحوه توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی شفاف سازی صورت گرفته و کالاهایی که مجاز به عرضه و توریع می باشند مشخص شده اند.
عظیم زاده اظهار داشت: همچنین در این دستورالعمل، کالاها از یکدیگر تفکیک شده اند و کالاهای تخصصی را فقط شرکت هایی می توانند توزیع کنند که مسئول فنی و انبار مناسب داشته باشند.
وی اضافه کرد : همچنین برای عرضه و توزیع کالاهایی با مصرفی عمومی نیز، وجود انبار الزامی است و مدیرعامل یا صاحب پروانه کسب باید دوره های مربوطه را گذرانده باشند.
مدیر اداره مهندسی و نگهداری اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: با ابلاغ این دستورالعمل و عملیاتی شدن این دستورالعمل، شفاف سازی بسیار خوبی در نظام توزیع و عرضه صورت می گیرد.
برچسب ها: سازمان ، پزشکی ، تجهیزات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: