کد خبر: ۱۲۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 20
شفا آنلاین>سلامت>دبیر اجرایی پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران با اشاره به اینکه در حاشیه پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران ۶۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای دارویی و پزشکی خود را عرضه می‌کنند، گفت: مدیریت درد از جمله محورهای اصلی این همایش است.

به گزارش شفا آنلاین، سید علی سبحانیان در نشست خبری که در ارتباط با پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران برگزار شد، اظهارداشت: این همایش از سوم شهریورماه به مدت 3 روز در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود که یک هزار و 800 داروساز برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کرده و در کلاس‌های حاشیه‌ای حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش برای داروسازان 18 امتیاز بازآموزی دارد، گفت: پرسش و پاسخ در حاشیه همایش برگزار شده تا ارتقای اطلاع علمی داروسازان را در راستای کمک به بیماران شاهد باشیم. همچنین نمایشگاه آخرین آورده‌های دارویی پزشکی و خدماتی شرکت‌های داخلی و خارجی در حاشیه همایش برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران با اشاره به اینکه 60 شرکت داخلی و خارجی جهت حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مدیریت درد از جمله محورهای اصلی همایش بوده و در این زمینه بحث و گفت‌وگوهای مفصلی میان داروسازان رد و بدل می‌شود.

برچسب ها: داروسازان ، پزشکی ، همایش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: