کد خبر: ۱۱۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 17
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز سنجش اموزش پزشکی از تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دستیاری تا ساعت 24 جمعه 29 مرداد ماه خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد حسین پورکاظمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از بین 6000 داوطلب مجاز انتخاب به انتخاب رشته تا کنون 4000 نفر انتخاب رشته کرده اند و داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشدند تا ساعت 24 روز جمعه 29 مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش اموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir/ نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون دستیاری امسال 3390 نفر پذیرفته خواهند شد. بنابراین داوطلبانی که هنوز موفق به انتخاب رشته نشده‌اند فقط تا مهلت تعیین شده می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند چرا که این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.

رئیس مرکز سنجش اموزش پزشکی در پایان توصیه کرد: داوطلبانی که انتخاب رشته خود را انجام داده اند مجدد به سایت سنجش پزشکی مراجعه نکنند، مواردی وجود دارد که یک داوطلب به علت وسواس زیاد بعد از انتخاب رشته  40 بار به سایت مراجعه کرده است. چرا که به علت محدود بودن پنهای باند سرعت عملکرد سایت پایین و انتخاب رشته داوطلبان دیگر را با مشکل مواجه می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: