کد خبر: ۱۱۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 17
شفا آنلاین>سلامت>معاون پرستاری وزیر بهداشت در جمع اعضای شورای عالی نظام پرستاری، حجم دستاوردها در حوزه پرستاری در این دوره وزارت بهداشت را نسبت به دوره های گذشته بی بدیل خواند و گفت: مسیر همکاری، تعامل و گفتگو بهترین مسیر برای تحقق مطالبات پرستاری است و امیدوارم این مسیر تداوم یابد.
به گزارش شفا آنلاین،محمد میرزابیگی در نشست شورای عالی نظام پرستاری که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: هیچ پست و مقامی ماندنی نیست و همان طور که امام راحل به زیبایی فرمودند اگر این پست و مقام ها ماندنی بود به من و شما نمی رسید لذا ایام تمام می شود و فقط خدا، تاریخ، وجدان و عملکرد است که باقی می ماند.

وی افزود: در حوزه پرستاری مسیری طولانی را طی کرده ایم و در این راستا دوره های مختلفی با دولتها، وزرا و گروه های گوناگون کار کرده ایم اما حقیقتاً این دوره وزارت بهداشت از جهات متعدد در نظام سلامت و به ویژه در حوزه پرستاری خاص بود و حجم دستاوردها گواه این ادعا است.

معاون پرستاری وزیر بهداشت ادامه داد: باید قبول کرد که حجم دستاوردها در حوزه پرستاری در این دوره وزارت بهداشت به تنهایی با چند دوره قبل برابری می کند و در هیچ دوره ای به این اندازه در حوزه پرستاری توفیقات نداشته ایم و بابت این امر خدا را شاکرم.

وی تصریح کرد: این دستاوردها و توفیقات نبود مگر به واسطه حمایت های وزیر بهداشت و تیم همراه ایشان که مسایل پرستاری را همواره تا مراحل نتیجه دهی دنبال می کردند و امروز خدا را شکر می کنیم که مسایلی که یک روز آرزوی ما در حرفه پرستاری بود، به عنوان بخشنامه و آیین نامه به تمام دانشگاه ها ابلاغ شد.

میرزابیگی خطاب به حاضرین در نشست گفت: همچنین بسیار خدا را شاکرم که امروز می بینم که دوستان به این جمع بندی رسیده اند که تقابل را کنار بگذارند و تعامل، گفتگو و همکاری که بهترین مسیر است را انتخاب کنند، زیرا قطار خدمت رسانی نظام سلامت در حرکت است و هر گروه یا نهادی با تلاش و کوشش خود می تواند جایگاه خود را در این قطار مشخص و روشن کند و خوب است اکنون که اگر تعامل را شروع کرده ایم، همین مسیر را تداوم دهیم تا مردم، بیماران و نظام سلامت نیز نتایج آن را لمس کنند.
معاون پرستاری افزود: ما در حوزه مراقبت و پرستاری، مردمی را داریم که روی تخت های بیمارستانها خیلی بهتر از الان می توانند دریافت خدمات کنند و بی شک ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری و به تبع آن رضایتمندی مردم می تواند بهترین پیشتوانه و مدافع برای جامعه پرستاری و پیشبرد اهداف و مطالبات این صنف باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: