کد خبر: ۱۱۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 17
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >سلامت >رزیدنت اتاق عمل بیمارستان فیروزگر، دچار «برادیکاردی» یا همان کاهش ضربان قلب شد و پس از انتقال به اورژانس، عملیات یک ساعته احیا مثمر ثمر واقع نشد و او در آستانه روز پزشک به دلیل ایست قلبی در بیمارستان جان سپرد.

به گزارش شفاآنلاین ،همکاران این پزشک اظهار کردند : دکتر سپیده بختی، متخصص گوش و حلق و بینی دو روز قبل بعد از مراجعه به بیمارستان برای ویزیت به بخش رفته که در همان زمان حالش بد شده و غش می کند و بلافاصله به بخش اورژانس منتقل می شود.

بر اساس این گزارش، در بخش اورژانس نیز این پزشک تحت  «سی پی ار»  یا احیای قلبی قرار می گیرد که متاسفانه احیا نشده و پس از ایست قلبی، فوت می کند .

همکاران این پزشک می گویند احیای این پزشک یک ساعت در اورژانس به طول انجامید و تلاش های زیادی برای زنده نگاه داشتن وی انجام شد که متاسفانه به نتیجه نرسید .

آنها فشار کاری، بی خوابی و اضطراب و استرس حرفه پزشکی را  زیاد دانسته و تاکید  کردند: پزشکان برای خدمت به  مردم  سختیها و بیدار خوابی های زیادی می کشند و متاسفانه کمتر این زحمات دیده  می شود و در بسیاری از مواقع مورد بی مهری قرار می گیرند.

سلامت آنلاین

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
ممكنه چيزي مصرف كرده بوده يا بيخوابيش بر اثر مسائل شخصي خودش بوده باشه، همين كه بين همكاراي خودش نتونسته جون سالم از حمله اتفاق افتاده به در ببره جاي نگراني رو بيشتر مي كنه.البته هر جوري ميشه اين موضوع رو تفسير كرد اما اونچه نزديكتر به افكار عمومي و واقعيت امروز جامعه است، نوشته اين خبر نيست
بهزاداکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
مرحومه بختی یکی از پزشکان متعهد بود که در مرکز درمانی شنبه در شهرستان دشتی از استان بوشهرطرح خود راگذراندوقول داد برای خدمت به مردم بعدازتخصص به منطقه جنوب خواهد آمد.که متاسفانه به رحمت ایزدی پیوستند.روحش شاد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: