کد خبر: ۱۱۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 16
شفا آنلاین>اجتماعی>حبیب اله اخلاقی با شکست سامان طهماسبی از جمهوری آذربایجان در رقابت های کشتی فرنگی وزن 85 کيلوگرم بازي هاي المپيك 2016 برزيل راهی دور بعد شد.
به گزارش شفاآنلاین، رقابت هاي وزن 85 كيلوگرم كشتي فرنگي بازي هاي المپيك 2016 برزيل، از ساعت 17:30 روز دوشنبه (به وقت ايران) در سالن كاري اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو آغاز شد و حبيب اخلاقي نماينده وزن 85 كيلوگرم كشورمان در دور نخست مقابل زاخاري برگ از سوئد با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد. وي در دور بعد مقابل داويد چاكوتادزه از روسيه با نتيجه 9 بر 2 (ضربه فني) شكست خورد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال، به گروه بازنده ها رفت.
 
اخلاقي در اين گروه مقابل سامان طهماسبي دارنده مدال هاي نقره و برنز جهان، از جمهوری آذربايجان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و در دور بعد به مصاف دنيس كودلا از آلمان خواهد رفت. و در صورت پيروزي بر اين حريف آلماني بايد در ديدار رده بندي مقابل ويكتور لورينچ دارنده مدال برنز جهان از مجارستان كشتي بگيرد.

گفتنی است جمشید خیرآبادی سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان در رقابت های المپیک 2012 لندن دستیار محمد بنا بود.

برچسب ها: کشتی ، فینال ، نقره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: