کد خبر: ۱۱۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 2016July 11
شفا آنلاین>طب سنتی>نام نویسی اینترنتی برای شرکت در کارگاه های آموزشی تخصصی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران آغاز شد.
به گزارش شفا آنلاین، شانزده کارگاه آموزشی تخصصی در این جشنواره برگزار می‌شود؛ تعداد 9 کارگاه از این تعداد در طول مدت برگزاری جشنواره و بقیه کارگاه‌ها خارج از زمان جشنواره در برنامه‌ای که از سوی ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ارائه می شود، برگزار خواهد شد.

نام نویسی در این 9 کارگاه به صورت آنلاین آغاز شده و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از طریق آدرس Reg.chtm.isti.ir در سایت ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ثبت‌نام کنند.
ظرفیت هر یک از کارگاه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی 100 نفر است و تنها افرادی که در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده باشند، می‌توانند در آن شرکت کنند.
جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی همزمان با سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 تا 18 شهریورماه سال جاری در مصلی تهران برگزار می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدیه مهدی خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
هزینه کارگاه چنده
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: