کد خبر: ۱۱۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 2016July 09
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر از حضور تیم‌های واکنش سریع هلال احمر ایران در عملیات‌های بین المللی خبر داد و گفت: اعضای تیم‌های اضطراری هلال احمر در روزهای آینده به یونان اعزام می شوند.

به گزارش شفا آنلاین، افشین علیخانی  باتشریح برگزاری نشست سالانه هماهنگی و بازبینی فرآیندهای واحدهای پاسخ اضطراری(ERU) فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر درفنلاند، افزود: از این پس، فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ از این جمعیت برای مشارکت در عملیات بین‌المللی پاسخ به سوانح دعوت خواهد کرد و این امرتاثیر قابل توجهی بر ارتقای اعتبار و وجهه بین‌المللی هلال‌احمر ایران خواهد داشت.
علیخانی با تاکید بر اینکه واحدهای پاسخ اضطراری مهمترین واحد فدراسیون برای پاسخگویی به سوانح بین‌المللی است، افزود: به منظورکمک در امور بهداشتی پناهگاه‌های سوری در یونان، اعضای تیم های اضطرارهلال احمر ایران اعزام می شوند.
وی در ادامه یاد آورشد،‌ اعضای تیم درمان اضطراری هلال احمر ایران در یونان زیر پرچم صلیب سرخ اسپانیا به ارایه خدمت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون فرایندهای اجرایی عضویت هلال احمر ایران درمراحل تکمیل است، ‌گفت: پس از تکمیل این فرایندها تیم های اضطراری هلال احمر ایران درهنگام نیاز و به درخواست فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با پرچم جمهوری اسلامی ایران به ارایه خدمات می پردازند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: