کد خبر: ۱۱۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۵ - 2016July 07
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>دانشمندان معتقدند که با استفاده از روش های ویژه باروری مصنوعی که امروزه در جهان در حال شکل گیری است تا پنج سال دیگر از میان هر 4 زنی که برای این روش اقدام می کنند، 3 نفر صاحب بچه خواهند شد.
به گزارش شفا آنلاین،دانشمندان در زمینه باروری مصنوعی به تحقیقاتی ویژه دست زده اند و دریافته اند که با توجه به روند پیشرفت این روش ها، به زودی شاهد جهشی بزرگ در آن خواهیم بود. بر اساس تحقیقاتی که بر اساس سوابق ثبت شده از نزدیک به 20 هزار فرد دریافت کننده خدمات باروری مصنوعی انجام شده است که این اطلاعات در بازه زمانی بین سال های 2007 تا 2010 میلادی در کشور دانمارک به ثبت رسیده اند.

دکتر سارا مالچائو از بیمارستان دانشگاه کوپنهاک در این باره می گوید: «هم اکنون ما می توانیم به زوج های داوطلب، روش هایی جامع، قابل اعتماد، منطبق با شرایط سنی و بلند مدت را به عنوان متد درمانی ارائه کنیم.»

نتایج نشان می دهد که بخش عمده ای بانوان یعنی 57 درصد از آنها پس از دریافت این خدمات توانسته اند تا بچه دار شوند. البته باید یادآور شد که دانمارک به خاطر شرایط ویژه خود یکی از معدود کشورهای جهان است که می توان تحقیقاتی از این دست را در آن به انجام رساند زیرا متخصصان این کشور در طی فرایند کاری پزشکی مجبور به ثبت سوابق مربوط به تمامی موارد مرتبط با باروری هستند و این امر بخشی از فرایند ثبت تولد است که در تمامی کشورها انجام می شود.

دکتر سارا مالچائو از بیمارستان دانشگاه کوپنهاک در این باره می گوید: «هم اکنون ما می توانیم به زوج های داوطلب، روش هایی جامع، قابل اعتماد، منطبق با شرایط سنی و بلند مدت را به عنوان متد درمانی ارائه کنیم.» در طول این تحقیقات به صورت دقیق تعداد 19 هزار و 884 نفر مورد بررسی قرار گرفته بودند و نتایج نشان از آن داشته است که در طول پنج سال آینده از میان هر 4 فرد داوطلب برای این کار، 3 نفر می توانند فرایند موفقیت آمیزی را تجربه کنند که این امر به معنی توفیق 75 درصدی این نوع از درمان خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: