کد خبر: ۱۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵ - 2016June 29
شفا آنلاین>بیمه و بانک>نشست غیررسمی معارفه مدیرعامل جدید بانک رفاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل بانک رفاه ظهر امروز برگزار می‌شود و سهمانی جایگزین صدقی خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین، ظهر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم معارفه محمدعلی سهمانی مدیرعامل فعلی بانک توسعه تعاون به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران برگزار می‌شود تا پایانی باشد بر ماجرای جنجالی حقوق ۲۳۴ میلیون تومانی علی صدقی مدیرعامل برکنار شده این بانک.

براساس این گزارش،‌ علی ربیعی در حکمی سهمانی را جایگزین صدقی در بانک رفاه کارگران کرد.

نشست امروز معارفه به صورت غیررسمی و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

پیش از این، علی صدقی مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران به دلیل دریافت حقوق‌های نامتعارف و نجومی دردسرهای زیادی برای دولت ایجاد کرد و وزیر کار مجبور به عزل وی شد.

این گزارش می‌افزاید؛ محمدعلی سهمانی که تا ساعاتی دیگر بر کرسی مدیریت بانک رفاه کارگران تکیه خواهد زد، پیش از این به مدت 8 سال به عنوان عضو هیأت مدیره بانک مسکن و 3 سال به عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت کرده است.

وی از جمله مدیران باسابقه بانکی است که در بخش تعاون کشور خدمات بسیاری در جهت تأمین مالی داشته است.

در سوابق سهمانی همچنین، مدیریت گروه حسابداری مؤسسه آموزش عالی کار، حسابرس و بازرس قانونی مؤسسه آموزش عالی کار،مدیر سرمایه گذاری معاملات سهام و امور مجامع سرمایه‌گذاری غدیر و عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به چشم می‌خورد.
برچسب ها: اجتماعی ، بانک ، تعاون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: