کد خبر: ۱۱۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۵ - 2016June 25
شفا آنلاین>سلامت>رییس علوم پزشکی سمنان گفت: با انجام عمل های تخصصی بسیار در دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، هیچ فیش حقوقی نجومی دیده نمی شود.
به گزارش شفا آنلاین،شادنوش رییس علوم پزشکی سمنان با اشاره به موضوع حقوق های نجومی در وزارت بهداشت گفت: درصد بالایی از این فشارهای رسانه ای حقیقت ندارد. واضح است پزشکانی که در مراکز درمانی فعالیت می کنند، سهم 40 درصدی خود را برداشت می کنند و این موضوع خارج ار حق و انصاف نیست.

رییس علوم پزشکی سمنان ادامه داد: 20 سال پزشکان برتر هندی و بنگلادشی در بیمارستان های ما فعالیت می کردند اکنون نیز پیچیده ترین جراحی های قلب و مغزو اعصاب در استان ما انجام می شود اما هیچ کدام از پزشکان حقوق های نجومی دریافت نمی کنند.

وی عنوان کرد: اگر مشکلی هم باشد از ضوابطی است که 23 سال پیش تصویب شده و اجرا می شود. از طرفی باید سیستم ارجاع، استاندارد بیمارستان ها،ایجاد امکانات پزشک، پرستار و پیراپزشک روال طبیعی خود را طی کند تا بتوان برای پزشکان حقوق ثابت در نظر گرفت.

شادنوش معتقد است: اکنون بسیاری از فارغ التحصیلان ، عطا پزشکی را به لقایش بخشیده اند چرا که از آنها برای گذراندن طرح خود، خواستار خدمت در مناطق محروم و صفر مرزی هستیم پس به فردی که بر اساس ضوابط دریافتی دارد، نیابد اهانت شود.

رییس علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه در مقابل این دریافتی ها، پزشکان مسئولیت سنگینی دارند، بیان کرد: در صورت بروز یک خطا، پزشک باید به نظام پزشکی و پزشک قانونی، از طرف تیم پزشکی پاسخگو باشد پس باید این مسئولیت سنگین در دریافتی ها لحاظ شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: