کد خبر: ۱۱۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 2016June 22
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت درهمایش استعدادهای درخشان علوم پزشکی خاطره‌ای از دوران دانشجویی و ملاقات با مقام معظم رهبری را برای دانشجویان تعریف کرد.
   سید حسن هاشمی در حاشیه همایش استعدادهای درخشان علوم پزشکی گفت: «زمانی که من دانشجوی پزشکی بودم خدمت آیت‌الله خامنه‌ای رفتم، آن زمان دانشگاه‌ها دست‌ چپی‌ها به معنای دیروزی که توده‌ای‌ها و پیکاری‌ها بودند، بود خدا را شکر که شما آنها را ندیدید و نشنیدید.

من به آقای خامنه‌ای گفتم چند کتاب معرفی کنید. ایشان سه کتاب معرفی کردند و یک عزیزی را هم معرفی کردند که شاگردشان بود و شهید شد و به من گفتند: برو خداشناسی بیاموز. کتاب‌هایی که معرفی کردند هم یکی «ذره بی‌انتها» مهندس مهدی بازرگان، یک کتابی هم از گلزاده غفوری و کتاب سومی هم خاطرم نیست.»

       او ادامه داد: «زمانی که من از ملاقات بیرون آمدم، کمی ناراحت شدم و گفتم آخر ما که خدا را می‌شناسیم. ما در این زمینه مبتدی نیستیم.» وزیر بهداشت افزود: «چندی بعد که به ملاقات همان شاگرد آیت‌الله‌خامنه‌ای رفتم که شهید شدند، ایشان گفت در زندگی اتفاقاتی می‌افتد که بعد متوجه می‌شوی. در شرایطی که انسان لنگ می‌ماند، به این دلیل است که ریشه‌ها قوی نشده است.»سپید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: