کد خبر: ۱۱۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 18
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن تغذیه ایران از راه اندازی بانک اطلاعات تغذیه ایران خبر داد و گفت: این بانک اطلاعات جامع مربوط به تغذیه سالم با دسترسی آسان را در اختیار متخصصان تغذیه در سراسر کشور قرار می دهد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر جلال الدین میرزای رزاز افزود: انجمن تغذیه با هدف افزایش همبستگی و یکسان سازی جامعه بزرگ متخصصان تغذیه کشور اقدام به تاسیس بانک اطلاعات تغذیه ایران کرده است.
وی اظهار کرد: در این بانک اطلاعات، متخصصان تغذیه، اساتید و علاقمندان حوزه علوم تغذیه می‌توانند یک پروفایل شخصی ایجاد و مطالبی راکه برای معرفی خود نیاز دارند، در این صفحه بارگزاری کنند.
میرزای رزاز ادامه داد: این بانک اطلاعاتی قابلیت نمایش نزدیکترین مراکز رژیم درمانی به موقعیت مشخص شده توسط کاربر را دارا است و می‌تواند در یافتن سریع و بهینه یک متخصص رژیم درمانی در سراسر کشور به هموطنان کمک کند.
رئیس انجمن تغذیه ایران بیان کرد: از دیگر قابلیت‌های مهم این بانک اطلاعاتی می‌توان به بخش کاریابی آن اشاره کرد؛ افرادی که تاکنون موفق به اشتغال در حوزه علوم تغذیه نشده‌اند، می‌توانند در این بخش اطلاعات خود را درج کنند تا مدیران شرکت‌ها، روسای مراکز درمانی و بهداشتی بتوانند از این افراد استفاده کنند.
رئیس انجمن تغذیه ایران همچنین ادامه داد: قرار است ظرف دو تا سه هفته دیگر این بانک اطلاعات علاوه بر متخصصان تغذیه در اختیار مردم نیز قرار گیرد تا تمامی اطلاعات تغذیه اعم از آدرس متخصصان تغذیه و اطلاعات علمی تغذیه به مردم ارایه شود.
وی اظهار امیدواری کرد که این بانک اطلاعاتی بتواند در راستای پیشرفت جامعه‌ بزرگ تغذیه و خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم ایران اقداماتی را انجام دهد.
میرزای رزاز بیان کرد: انجمن تغذیه ایران بیش از سی سال در عرصه های علمی، صنفی و اجتماعی در کشور فعالیت کرده و عضو اتحادیه جهانی انجمن های تغذیه (luns) است؛ این انجمن با برگزاری کنگره های بین المللی، حضور در مجامع جهانی و دعوت از صاحبنظران و اندیشمندان بین المللی تغذیه نیز در عرصه تبادل نظر علمی نقش آفرین است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از هشت هزار نفر از فارغ التحصیلان مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکتری و نیز حدود پنج هزار دانشجو در دانشگاه های مختلف سراسر کشور مشغول فعالیت و تحصیل در رشته تغذیه هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: