کد خبر: ۱۱۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 15
شفا آنلاین>سلامت>دهمین کنگره سالیانه و دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران با هدف ارائه جدیدترین دستاورهای علمی پژوهشی کشور در رشته روماتولوژی از 28 تا 30 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، این کنگره ها به همت انجمن روماتولوژی ایران برگزار خواهد شد و محور اصلی کنگره بیماری های روماتولوژی است.
این برنامه همچون سال های گذشته شامل قسمت های مختلف از جمله سخنرانی جامع، سمپوزیوم، ارائه مقالات به صورت سخنرانی و پوستر و کارگاه های آموزشی است و سخنرانان و شرکت کنندگان از امتیاز بازآموزی برخوردار می شوند.
برگزارکنندگان با هدف ارتقای بار علمی کنگره از تعدادی از استادان بین المللی برای شرکت و سخنرانی در کنگره دعوت به عمل آمده است.
هدف از برگزاری دهمین کنگره سالیانه و دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران، زمینه سازی برای تحقق اهداف علمی انجمن روماتولوژی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و درمانی و همچنین ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی پژوهشی کشور در رشته روماتولوژی و رشته های وابسته عنوان است.
فراهم آوردن شرایط برای برقراری ارتباط علمی و تبادل نظر بین روماتولوژیست های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر ایران و تقویت همکاری علمی انجمن روماتولوژی و اعضای شبکه بیماری های مفصلی استخوانی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.
ارائه سخنرانی های علمی، برگزاری سمپوزیوم های بیماری‌های روماتولوژی و بین‌‌ رشته‌ای مرتبط با روماتولوژی، میزگرد‌های تخصصی روماتولوژی و بین رشته ای، ارائه مقالات پژوهشی روماتولوژی، پوستر و کارگاه های آموزشی از برنامه این کنگره به شمار می رود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: