کد خبر: ۱۱۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 14
شفاآنلاین:پزشک امریکایی که به اجساد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان تجاوزمی کرد، بیمار روانی شناخته شد و به درخواست وکیلش و با قرار وثیقه از زندان آزاد شد
به گزارش شفاآنلاین ،وکیل متهم به قاضی پرونده گفته :با توجه به شرایط روحی موکلش امکان خودکشی وی در زندان وجود دارد پس  میبایست او هر چه سریع تر از زندان آزاد شود و تحت نظر پزشکان قرار گیرد.

 متهم در بازجویی ها گفته بود:درپی طلاق از همسرخیانتکارش دیگر نتوانسته با زنی ارتباط  برقرارکند تا اینکه  فکر شیطانی به ذهنش رسیده است.

براساس این گزارش ،چندی پیش مسئولان بیمارستانی در ایالت نیوجرسی آمریکا بادریافت شکایت های  خانواده چند بیماردرجریان ماجرای وحشتناک قرارگرفتند.

خانواده متوفیان اعلام کردند روی اجساد مرده هایشان که دختران و زنان جوانی بودند علایمی از تجاوز دیده  و به همین خاطر خواستار پیگیری فوری موضوع شدند.

وقتی اجساد  زنان و دختران مرده، تحت معاینه قرار گرفت مشخص گردید که تجاوز زمانی رخ داده که قربانیان دیگر زنده نبودند.

بدین ترتیب ،موضوع به صورت محرمانه در بیمارستان تحت بررسی قرارگرفت و در حالیکه بیشتر ظن پلیس به سمت کارگران خدماتی بود ناگهان ردی از پزشک 42 ساله بیمارستان دراین جنایت های سیاه به دست آمد.

سرانجام یک شب پزشک بیمار،همزمان با مرگ دختر 17 ساله ای به سردخانه رفت.غافل ازاینکه  آنجا مجهز به دوربین مخفی شده است.لحظاتی بعد هم او دستگیرشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: