کد خبر: ۱۱۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 01
شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: گسترش فرهنگ اهدای خون بر بستر اطلاع رسانی هدفمند فراگیر می شود.

 به گزارش شفا آنلاین،محمد خدادی روز چهارشنبه با حضور در محل تیم سیار انتقال خون استان تهران مستقر در خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اهدای خون وظفیه ای فردی است که در بستر اقدامی خداپسندانه انجام می شود و اهدا کننده علاوه بر ارزیابی سلامتی خود فرصتی برای رفع نیاز، نیازمندان پیدا می کند.
وی خاطر نشان کرد: تامین خون به جزء مشارکت انسانی انجام شدنی نیست و تامین نیاز به خون نیازمندان تنها با مشارکت سایر شهروندان و در یک اقدام خدا پسندانه و خیرخواهانه، پاسخ داده می شود.
خدادی، تصریح کرد: فرهنگ مشارکت در اهدای خون و همچنین رفع نیاز به خون برای نیازمندان بر بستر اطلاع رسانی هدفمند گستره بهتری پیدا می کند و فرا گیر می شود.
 ایرانیان با داشتن فرهنگ و اعتقادات دینی و ایرانی همواره در کمک به همنوعان پیشگام بوده اند و این کمک و یاری در وجودشان نهادینه شده است.
وی با بیان اینکه باید نگران آن روزی باشیم که به نیاز و درخواست نیازمندان در تامین خون از سوی دیگران با سردی پاسخ داده شود، تاکید کرد: رسانه ها نیز باید در گسترش فرهنگ اهدای خون در جامعه و اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات مورد نیاز سازمان انتقال خون و مشارکت های جمعی رسالت خودشان را انجام دهند.
خدادی تصریح کرد که برای رسانه ماموریت اول انسان و اطلاع رسانی به انسان ها است و هیچ کاری بهتر از این نیست که نیاز نیازمندی تامین و به آن پاسخ داده شود. چرا که خود روزی نیازمند می شویم. ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: