کد خبر: ۱۱۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 30
شفا آنلاین>سلامت>مرکز تصویربرداری بیمارستان قمر بنی هاشم خوی روز دوشنبه طی آیینی با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین،قاضی زاده هاشمی همچنین مرکز تصویربرداری ام.آر.آی و سی.تی.اسکن خوی را که در نزدیکی بیمارستان در حال ساخت 160 تختخوابی خوی قرار دارد، افتتاح کرد.
این مرکز تصویربرداری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال در مدت سه ماه ساخته شده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 75 درصد و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی ارومیه نیز 25 درصد از هزینه های تجهیز آن را تامین کرده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان 230 تختخوابی و 80 ساله قمر بنی هاشم، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان با بیماران و کادر درمانی این مرکز درمانی گفت و گو کرد.
وزیر بهداشت که به همراه رئیس جمهوری و در بیست و هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، به عنوان نماینده دولت در شهرستان خوی حضور یافته است.
وی همچنین امروز از روند ساخت بیمارستان آیت الله خویی این شهرستان نیز دیدن کرد.
عملیات ساخت بیمارستان 250 تختخوابی آیت الله خویی از سال 72 توسط هیات امنای مجمع خیرین شهرستان آغاز شده که به علت کندی عملیات اجرا، تکمیل این طرح از سال 90 به وزارت بهداشت واگذار شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: